Op vrijdag 22 september en zaterdag 23 september gooit Meat&More zijn deuren wagenwijd open tijdens de jobdagen. Met de campagneslogan “Word jij ons vers talent?” wil het bedrijf enthousiaste kandidaten aantrekken. Het Aalterse voedingsbedrijf met winkelformules Buurtslagers en Bon’Ap is lustig op zoek naar verschillende profielen: van schoolverlaters tot experten, iedereen is welkom.

“Sinds we in 2016 de Talent Mobility Award wonnen, trekken we ook in onze aanwervingscampagnes resoluut de kaart van talent”, vertelt hoofd Mens & Organisatie Mieke Ally. De groep ontving de trofee van toonaangevend hr-bedrijf Ascento voor haar jarenlange inspanningen op het vlak van talentontwikkeling. “Bij Meat&More staan mensen en hun talenten voorop. Dus vragen we ook toekomstige sollicitanten om uit te pakken met hun troeven, zowel letterlijk als figuurlijk.” Daarmee doelt Mieke op het campagnebeeld: een kersverse medewerker verpakt in een schaaltje met bijhorend etiket, klaar om uit te breken.

Dat Meat&More investeert in talent staat ook op de website te lezen: “We maken afdelingshoofden tot coaches en laten Productiemedewerkers vlinderen: tijdelijk fladderen naar buurfuncties.” Daarnaast investeert Meat&More in een uitgebreid opleidingsaanbod en staat de groep bekend om haar open communicatiecultuur: “Geert (bedrijfsleider Geert Ally, n.v.d.r.) eet ’s middags gewoon in de eetzaal, samen met de rest van het bedrijf”, gaat Mieke verder. “Respect en openheid vinden we belangrijk op elk niveau.”

Op vrijdag 22 september (14 - 19 uur) en zaterdag 23 september (9 - 12 uur) kunnen geïnteresseerden terecht in de hoofdzetel (Groendreef 10, 9880 Aalter) voor een jobdate met rondleiding. Inschrijven kan op www.meatandmore.be/jobs/jobdagen.

Publicatie: Het Nieuwsblad / www.nieuwsblad.be

 

Tagging: rekrutering, talentmanagement, talent mobibility award